Isnin, 19 Mei 2008

Update : TT for Reunion 2008

Last Saturday (17 Mei 2008), committee dan beberapa kawan-kawan lama telah mengadakan pertemuan di lokasi rasmi (refer blog sebelum nih). Antara yang hadir on that day :

- Zamri
- Zanzila
- Hasni
- Wana
- Norizah
- Safani
- Rosli
- Aidi
- Syahrul Azizi
- Jalal
- Mohd Noor Adnan
- Khairuddin

Pertemuan ini antara lain membincangkan khusus berkaitan dana dan jumlah kehadiran pada masa Reunion nanti. GOOD NEWS!! Kita telah mencapai target (kehadiran je larr). Pecahan mengikut kelas adalah :

5S1 - 21 orang
5S2 - 20 orang
5A1 - 15 orang
5A2 - 16 orang
5P/5G - 10 orang

Kutipan setakat ini jumlah yang diperolehi cuma sekitar 35% sahaja. Tapi ini mungkin disebabkan masih belum berpeluang untuk jumpa dan kutip bayaran sekali. Tapi aku percaya, this shud not be any problem sebab Jawatankuasa ini adalah orang yang sungguh komited (ni kira puji tau).

Ada jugak yang kata derang tak tau macam mana nak letak komen kat sini. Senang jer .... pada akhir setiap blog, ada perkataan "comment" kat bawah tu. Just click on it akan keluar satu window baru untuk korang menaip akan komen korang. Alternatively .. boleh ler hantar kat e-mel yang disediakan iaitu - neo9265@yahoo.com atau soulman65@gmail.com. Satu lagi pertemuan telah dirancang di lokasi yang sama pada 7 Jun 2008 ini. Pangkah kalendar tu jika perlu. Jom kita ramai-ramai ke sana okay ...

From now on, akan ada 2 orang admin yang akan membantu update blog ini dengan berita-berita terkini. For starter, bawah ni adalah gambar sebahagian Jawatankuasa Kerja Reunion 2008 (aku jer takder dalam ini gambar) ..


dari kiri (berdiri belakang) : Zamri, Syahrul Azizi, Khairuddin (Ayun), Sapari, Rosli, Zanzila, Zul Razak. Duduk : Hasni, Wana
Tiada dalam gambar : Aku (hehehe)

Until next blog ..

Tiada ulasan: