Sabtu, 24 Mei 2008

MSN Forum Sudah Activate ..

Aku baru jer bangunkan satu MSN Forum (free jer tapi moderate tanpa gaji) atas rasa terpanggil nak kasik korang sumer ni rajin berinternet. Bukan apa .. untuk merapatkan lagi silaturrahim. Mana tau dgn selalunya kita ni berinteraksi, boleh ler kaver berpuluh tahun pyer terputus hubungan .. business opportunity ke .. bermenantu ke .. ahahahah ...
Korang cuma perlu register kat laman forum ni. Please tolong kasik full details i.e nama, e-mail address dan apa yang lain yang dirasakan perlu for record purposes. Sebab aku kena pastikan dulu yg register tu mmg betul bekas pelajar SMPT. Forum setup ni pon masih dlm testing lagi sbb aku tak pernah lagi setup forum kat internet. So klu ada salah silap tu harap maaf ler bebanyak ekk ..
Hope korang war-warkan jugak forum baru nih. Nnt klu group ni jadi macam NGO, ada duit utk rolling ke .. maybe boleh setup satu proper forum with web-hosting. Mungkin ada antara member2 lama nih yg lebih arif dan boleh membantu ..
So .. let's go here http://groups.msn.com/SMPT82/ tapi jgn lupa gaks blog nih for any update ..
Until next time ...

3 ulasan:

kumaiman berkata...

Aku suka benda2 cam nih.. walaupun aku masih kuang paham. anyway lets activate blog kita dulu and lepas ada banyak feedback kita link ngan forum tu... boleh ke gaknya..

soulman, we appreciate n thx for yr effort..

soulman berkata...

gue sua letak link kat MSN Forum tu ...

Tanpa Nama berkata...

i just wanna add a bunch of apps and stuff to my iphone. i know with jailbreaking you can install more apps and stuff but what does unlocking it do?
[url=http://unlockiphone22.com]unlock iphone[/url] [url=http://www.clickmusic.biz/forum/viewtopic.php?f=4&t=4385]unlock iphone[/url]