Khamis, 22 Mei 2008

Tolong Post Komen ..

Aku baru jer find out apa masalah korang payah nak bikin komen. Pasal korang kena bikin e-mail baru ekk .. Mo man tai, just sign-up dengan Google jer .. guna GMAIL. Kalau korang takder akaun GMAIL, foward kat aku e-mel korang .. samada kat yahoo! ke .. hotmail ke .. nanti aku kasik hantar invitation (sebab GMAIL ni thru invitation jer (dulu ler). Don't worry .. ni free service .. takder apa-apa bayaran.

As you all can see, Zamri sekarang dah mula berjinak-jinak ber-blog nih .. dia adalah co-admin yang akan membantu aku update blog nih dari masa ke semasa (mau tak lama lagi Zamri main friendster plak nih) huhuhu ...

4 ulasan:

kumaiman berkata...

Patutla tokleh comment. Kok tak ada gmail account sih...mana gue tau.. kok susah banget..

Now i dah tau...tq.

For other viewers, pls sign up dulu gmail.. senang jeh..

kumaiman berkata...

friendster tu apa pulak...? aku mmg baru start blog, sejak Tun M bukak blog. Tapi blog aku citer pasal angan2 aku je... www.kumaiman.blogspot.com

The Admin berkata...

ok bro .. mo man tai .. aku dah tukar dia pyer configuration.. sekarang anyone can put up the comments .. dan Bahasa Malaysia friendly ..

*SMPT82 Admin*

The Admin berkata...

friendster tak tau ..?? laaaa .. tanya anak ko ler .. musti dia tau .. huhuhu ...