Khamis, 22 Mei 2008

Caller Merah dari Indon...

Baru-baru ni aku terima sms yang kononnya kalau ada call dari Indon warna merah jangan jawab nanti mati berdarah sebab sekumpulan pengamal ajaran sesat tengah test power. Yang hantar tu pun jujur macam aku gak sebab dia concern takut aku mati walaupun aku tak de hutang dia...jujurla tu.

Inilah satu bisness cara moden untuk org galak anta sms, so sales celcom, digi n maxis sentiasa tinggi. (sori la yg keja kat 3 kompeni tu..). kadang2 aku rasa kita ni org melayu terlalu mudah di 'psyco' atau mudah terpengaruh dgn benda macam ni. Logiknya mana boleh hantar santau cam tu! Dah lah tu, ada yg kata kat puchong 2 org dah mati, ada pulak kata kat selayang 2 mati, dia ikut mana kita tinggal. Hehehe..4 org 'mati' kena santau...beberapa ribu org lagi 'mati' kena tipu...!

Sambung nanti...

For those who browse tru this blog, especially smpt82 friends, please forward your comment. Your comment will help to motivate us. If you have problem with it, please write an email to us. Email address ada di page ini.

-Zamri

1 ulasan:

soulman berkata...

Caller kaler merah ekk .. heboh anak2 aku kat sekolah .. memasing dapat SMS tu .. so yg mak bapak plak pon kelam kabut lah ..

tu lar pesal .. tak cukup perah orang for Fulus Mania & AF series .. skang ni plak ..

buat missed call jer .. hehehe ...

...::: Brad Pitt :::... ;D