Jumaat, 31 Oktober 2008

Dah Nak Hujung Tahun ..

Syawal pon dah berlalu .. pejam celik pejam celik, dah nak masok hujung tahun .. Raya Haji .. Musim Haji .. Cuti Sekolah .. Cuti-cuti Malaysia ..

Keadaan ekonomi masih lagi goyah if not worst. But life have to go on. Aku tahu ada yg antara kita akan menunaikan Haji tahun ini (jeles aku..) ada juga yg melakukan ziarah. Begitu juga ada antara kita yg sedang membuat perancangan utk menghabiskan waktu cuti bersama keluarga .. cuma destinasinya sahaja belum diketahui. Aku pon skang nih agak slow on the blog sbb trying to clear up tasks as soon as possible utk cuti hujung tahun. Klu ada sesiapa nak sumbangkan any article di sini, just e-mail me .. aku akan cuba tampal kat sini.

Salam ..

7 ulasan:

kumaiman berkata...

soul, cuti sekolah ni kalu kita pakat gi bercuti bersama 4~5 family pun OK gaks. ramai lagi pu OK...maksud aku naik keta convoy.. destinasi: tour utara dari kl-penang-kb-kl.. maybe perlu 3~4 hari minima.
ringgit malaysia jatuh against yen and dollar.. bile minyak mahal, kita kena..bila minyak turun pun kita kena.. adoiyai...

Bauh....... berkata...

Kalau gi konvoi, aku tak dpt ikut. Alasan aku gi haji (ok tak alasan tu)

Bauh....... berkata...

Dah sampai ujung tahun. Banyak peristiwa berlaku tahun ni. Yg menjadi memori tahun ni adalah perjumpaan kita semua. Dalam tahun ni juga beberapa kawan kita telah pergi meninggalkan kita.Kita yg tinggal ni tak tahu bila masanya. Adakah kita sempat menyambut Ramadhan tahun hadapan?
Dgn adanya blog ni semuga silaratulrahim kita tak terputus..
Apa azam tahun hadapan? Apakata kita ramai ramai menanam azam untuk memiliki sebuah motor besar tahun hadapan, baru syok nak konvoi...

Tanpa Nama berkata...

Kepada kengkawan semua,

Di sini saya ingin maklumkan saya akan berangkat menunaikan fardu haji bersama suami dan ibu mertua pada 6hb November ini.

Sempena itu saya ingin memohon maaf di atas segala kesilapan perbuatan dan tuturkata sepanjang perkenalan dan persahabatan kita.

Sekiranya kelapangan masa silalah jemput datang ke kenduri doa selamat di rumah saya pada 2hb November selepas zuhur sehingga pukul 4 petang.

Alamatnya :

No 75, Jalan AU 2A/13
Taman Sri Keramat
(019-2636754)

Moga2 dengan kehadiran dan doa kengkawan akan menambah berkat serta rahmat Allah S.W.T kepada kita semua. Amin.

Bauh....... berkata...

Semuga selamat pergi dan balik dan dapat menunaikan rukun islam kelima.

kumaiman berkata...

FHH n Baoh, selamat menunaikan ibadah haji. Baoh ko biar betul?!!.
Tahun depan nih aku nantikan april kerana lembu tua dah disembelih, maka beruk2 kembali ke hutan.. dan makanan kita tak lagi dicuri... jgn ler ada haiwan lain pulak...

The Admin berkata...

kumai .. aku cuti sekolah ni dah ada plan ler with adik beradik .. we'll be travelling sampai hujung tahun .. fhh & bauh .. alhamdulillah .. a dream come true for you guys eh .. hope my turn will be next ..