Selasa, 16 September 2008

Ngantuk Lagi ? Ni Ada Selingan ..

Jangan Kawan Ngan Monyet

Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar.. Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok,keluarlah seorang jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua2 menatang itu.

Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.

Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson

Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam...

Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya..

Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei

Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang2 mat motornya tu..

Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik2"

Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malaya nihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu sepuas2nya.. "Mana aku nak cari badak jantan
ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah"

Ni aku kasik satu kartun lak .. bukan apa .. nak ingatkan pergi masjid .. sembahyang Tarawikh .. malam ni start baca doa qunut ..


Klik pada gambar kartun tu utk versi yg lebih besar ..

Selamat Berpuasa .. dan Selamat Berbuka Puasa ..

12 ulasan:

kumaiman berkata...

badak gay ada org suka.. tak lam nak jadi pm.. hehehe

The Admin berkata...

nakal ko .. statement tu ..

Tanpa Nama berkata...

kumai, that day kan aku dah cakap ko jangan nakal2 lagi....cool bro..

lately blog ni macam dah sepi sangat, masing2 sebok ngan persiapan raya lah ni yek, macam akulah sebok menjahit.. maklumlah keja menjahit ni aku buat setahun sekali je..abih raya nanti nak tidok puas2 hehehe...

The Admin berkata...

ko guna mesin jahit Singer ekk .. hehe ..

standard ler .. kejap timbul kejap tenggelam .. jgn x timbul2 terus udahh ..

Tanpa Nama berkata...

Ye betol sebab mesin jahit Singer garang sikit.. hehehe

ha dah jd macam iklan biskut "now u see, now u don't" hehehe tengah puasa ni ckap pasal biskut plak!? hai sabare, sabare.....

mana yg lain yek.....korang sumer bertapa kat mane?

The Admin berkata...

derang x turun lagi dari gunung semanggol ..

Bauh....... berkata...

semalam member kita Dol Ramli dlm TV 3 ,masa KJ umum nak tanding Ketua pemuda

kumaiman berkata...

Baoh, jgn mention nama mamat tu (kj.. eh aku pun sama lak..)kat sini.. sensitif.. nanti aku tukar channel..tv3 ke zee channel..dah terbiasa...hehehe..

Bauh....... berkata...

MALAU MANA YE... menyepi je.... sibuk buat kuih raya ke? camne raya kat sana ye? aku dgr batch 84 sibuk nak buat re-union.. baguslah.

ADA SESIAPA NAK BELI BUNGAPI....MURAH MURAH.. SESIAPA NAK, CALL AKU.
Bagilah anak anak kita merasa suasana raya...

Tanpa Nama berkata...

bauh bunga api apa yg ko jual.. aku interested gak... nak bagi bebudak main bunga api.. advertise le kat sini

The Admin berkata...

bungapi halal ke haram tu .. hehe ..

azieazah berkata...

I like the jokes... hahahahaha