Rabu, 27 Oktober 2010

Akhirnya ..





Pucuk dicita ulam mendatang ..

Sejak 2004 aku telah diamanahkan di posisi kerja aku sekarang. Aku telah memberikan yg sebaik mungkin menggalas tugas yg dipertanggungjawabkan. Dengan bilangan staf yg agak ramai & pelbagai ragam, mmg pening jugak nak menjaga semua. Tapi semua tu berbaloi .. aku dapat lihat mereka developing dari a scratch team into a family.

Minggu lepas, dapat surat dari HR arahkan aku ke satu department baru .. totally baru diwujudkan. I was handpicked with a few others to make it happen and make it successful. CEO sendiri mahukan jabatan ini wujud bagi mempastikan division terbesar syarikat menepati syarat lesen yg diberikan. Such a big task and such a big responsiblity.

Next week baru aku dpt jumpa the whole team and my new GM.

Wish me luck .. goodbye TNB CareLine 15454 .. keep the spirit up !!

And hello Compliance Management Department ..


4 ulasan:

zia berkata...

awat kecik sgt gambarnya..hehehe..apapun semoga berjaya

The Admin berkata...

klik le kt gambar tu .. jadi besar ler .. haighzz ..

zia berkata...

huhuhu..kena block la..klik terus jumpa webmarshall..huhuhu

The Admin berkata...

ko bakar je server tu trus .. hehe