Jumaat, 10 Julai 2009

Blog Nih Dah Setahun Udah ..

Aku tak perasan yg blog nih dah lebih setahun diwujudkan ..

Terlalu banyak pengalaman suka duka membangunkan blog nih. Asalnya bertujuan utk menghimpunkan seberapa ramai kawan2 lama sempena reunion last year, hingga menjadi tempat bertukar2 pendapat dan kunjungan kawan2 bloggers yg baru. Aku ucapkan berbanyak terima kasih kpd semua pengunjung blog nih walaupun ada antara kalian yg hanya singgah dan lihat.

Ada juga yg merajuk .. ada juga yg menjadikan blog nih tempat lepas geram & dendam. Tapi ramai yg jadikan blog nih sebagai laman nostalgia mengimbau kembali zaman remaja kita dahulu. Anyway .. aku tetap bersyukur kerana punyai rakan & kenalan seperti kalian semua. Teruskan sokongan kalian semua kepada blog ini.

p/s : Hawa, aku manader pernah block access sesaper to this blog. Even sekarang aku tak moderate langsung. Aku cuma harap para mengunjung boleh menjadi dewasa dan letak komen yg boleh ditontoni umum. Komen kalian semua amat aku hargai.

Terima kasih ..

3 ulasan:

kumaiman berkata...

Setahun tu cepat sekali..tup-tup dah setaun. Tapi kita masih di takuk lama..
Aku ternyata gagal utk support blog nih dgn baik, tapi soulman ko jgn jadi cam aku.
Sebilangan dah naik aji, ada yg dah pergi. yg merajuk tu tak dapat den nak tolong. Tapi yg suka tengok blok ni gagal mcm dah nak berjaya...tahniah lah..

norfaridah berkata...

SEKALUNG TAHNIAH KEPADA ADMIN2 SUME...kerana membangunkan blog ini...amat sangat dihargai usaha titik peluh korang membuatnya..bukang senang tuuuu...harap diteruskan blog ni...jgn lemah semangat....caiyokkk...sy sentiasa menyokong blog ini walaupun hanya singgah tanpa posting apa2...

Lya berkata...

Bukan senang buat kerja volunteer ni...takde gaji! tapi apapun TAHNIAH pd admin & sume yg tak jemu2 menghidupkan blog ni. betol kata kumai yg merajuk tak dpt nak tolong tp tak semua yg merajuk, cume kadang2 keadaan tak mengizinkan, masing2 ada kewajipan sendiri2. lya pon mcm freda gak, kadang singgah, tp tak posting sebab masa kepala berserabut macam takde idea lak........hehehe