Rabu, 10 Jun 2009

Citer Facebook Lagi ..

Ada lagi yg masih takder akaun Facebook ?

Kalau takder, cepat2 ler activatekan .. aku nampak dah makin ramai but mostly geng yg perempuan jer. FYI ada budak junior SMPT (SMKPT) create satu group utk bekas2 pelajar atas nama Sekolah Menengah Kebangsaan Padang Tembak. So far dah ada 200+ nama berdaftar termasuk ler aku, Awal and a few girls. Even Lau Sai Suan (betul ke nama nih) yg ada kat US sekarang pon masuk group nih.

Try it out .. maybe later2 kita leh arrange perhimpunan perdana bekas2 pelajar SMPT dari berbagai tahun ..

5 ulasan:

anakmuda berkata...

ye la, elok la klu boleh kumpul semua sekali tak kira junior or senior

norfaridah berkata...

lau sai suan kat US?..dia dok keje kat sana ke? .lama tak dengar cite dia...

dcita berkata...

norfaridah... registerlah facebook, ada lau letak gambar lama dia kat SMPT. dia kat US ikut husben dia...

The Admin berkata...

korang pon klu ada gambar lama .. kasik scan & hantar kt e-mel aku .. leh aku tampal kt sini ..

lau .. aku nk mintak izin link gambar face book tu kat sini ..

norfaridah berkata...

dcita...nak join facebook rasa tak sempat ler nk tgk selalu...sbb dah join wayn pun tapi tak juga sempat gi situ selalu