Rabu, 6 Mei 2009

Kemusykilan Yang Terlampau ..

Ada tak antara korang yg tak boleh post komen ?

Aku ada terima e-mel dari Awaluddin kata dia tak boleh post apa2 kat blog nih .. hmmm .. tu yg pening sket. Sebabnya yg lain so far aku tengok takder masalah (walaupun asik2 orang tu jer yg post komen). Tapi aku rasa mungkin dia nak post artikel & gambar. Tu aku rasa je larr ..

So I hope klu sesaper ada masalah nak akses or post komen buat ler macam Awaluddin, e-mel pada aku dulu. Even klu korang ada material yg nak dimasukkan pada blog ini, sila e-mel aku. Insyaallah aku akan bantu.

psstt .. xder sesaper balik Perak ker esok .. 7hb Mei ..

6 ulasan:

Unknown berkata...

ada apa kat Perak 7 Mei....

The Admin berkata...

tunggu ler esok ..

Tanpa Nama berkata...

mcm merajuk je...

The Admin berkata...

merajuk ?? korang dengar jer lar berita dari perak esok .. haighzz ..

Tanpa Nama berkata...

Merajuk tu rujuk kepada asik2 orang yg sama aje komen da....

The Admin berkata...

klu yg bagi komen tu pon x letak dia siapa .. per kes ...