Sabtu, 27 Disember 2008

Perantau di Kota London ..




Semalam juga 1st time aku jenjalan sendrey dgn anak lelaki aku. Kami berjalan dari Oxford Street hingga ke Picaddily Circus sesekali masuk kedai utk memanaskan badan. Lepak McDonalds utk minum hot chocolate & Starbucks utk cafe latte panas. Dari pagi hingga petang kami keluar org tak putus2 menjarah kawasan ini since it's Boxing Day Sales. Rata2 tempat bikin sales gila babi hingga 70-80%. Kami beratur depan LillyWhite 30 minit tunggu derang bukak kedai. Selfridges tak lalu nak tunggu sbb org beratur panjang dari Bond Street pyer underground station .. perghh ..

Aku dengar Brit pound skang RM5.20 jer .. patut ler ramai org Malaysia beratur sekali kat sinun. Ni hari giliran Harrods pyer Sales plak. Kasik org pompuan pergi jenjalan plak. Aku bukak tadika kat apartment maybe gi Argos jer kat bawah tu ...
Posted by Picasa

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amboi..layan bluess ekk..

The Admin berkata...

bro sarfras .. thx for the tips .. ko ada follow blog aku ke ? aku bikin blog nih not about the money tapi klu ada peluang .. why not !! hehe ..

kasik quick tips camner ekk ..

The Admin berkata...

anak aku yg amik gambar tu ..

Tanpa Nama berkata...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Tanpa Nama berkata...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

Tanpa Nama berkata...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!