Khamis, 27 November 2008

Panggilan Dari Kawan Lama ..

Di dalam kemusykilan ke mana gerangannya warga2 SMPT82 ini, semalam aku menerima panggilan yg cukup istimewa .. dari seorang rakan lama .. begitu lama .. nama dia Yuzailan Yunus.

Kami suatu ketika dahulu adalah sebahagian dari 4 rakan karib semasa sekolah rendah (aku/Yuzailan/Fauzan/Azlan). Kami adalah kuartet yg boleh dikatakan agak nakal and easily recognised by teachers those days. Satu lama web telah menemukan kami di mana we all registered much earlier - kawanaku.com yg mana selama ini aku berharap ada rakan2 lama aku semasa sekolah rendah akan melewati & menyusurinya. Actually aku made a blunder by registering as a 1978 alumni instead of 1977, seb baik member aku nih highlightkan. Thanks bro ..

We text & talk tak berapa lama since memasing ada tugas & berjanji akan mengatur pertemuan one of these days. Got me kinda excited with new hope rakan lama yg lain akan ditemui juga akhirnya. Anyway, apa yg aku tahu sebelum ini, dia adalah seorang anak seni yg bergiat cergas dlm teater & muzik in the 90's (pernah terlihat berita di TV) kini rasanya dia seorang pensyarah di ASWARA (nanti bila aku dpt jumpa dia boleh ler aku jadi reporter huhu). A quick search kat Google, I found this : http://www.aswara.edu.my/BI/news1.asp?id=104

Really made my day yesterday ..

Tiada ulasan: