Selasa, 2 September 2008

Ramadhan Tiba Lagi ..

Bertalu-talu SMS yg aku terima .. semuanya mengingatkan aku akan ketibaan Ramadhan. Kehadirannya amat dinanti-nantikan oleh kita semua. Peluang untuk mendapatkan ganjaran pahala berlipat kali ganda. Peluang untuk merehatkan semua sistem di dalam badan kita. Peluang untuk Lailatul Qadar .... (jangan ada yg kata peluang main mercun lak hehehe ..)

Aku minta maaf kerana kebelakangan ini aku tidak dapat update the blog sekerap yang dulu.. Was catching up with the workload due to the financial year closing & such. Anyway, aku ada tambah satu feature sepertimana yg ada sesetengah kenkawan mintak - Live Chat !! . but provided korang yg nk berchatting tu ada di blog nih at the same time .. klu tak .. takder ler nama nyer live chat .. rite ..

So boyz & gurlz .. masih belum terlambat utk aku ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua kenkawan. Mohon maaf ke atas semua kesalahan aku sebelum nih (kita klu puasa di bulan Ramadhan ni kan nama nyer mensucikan diri .. so kena ler minta maaf pada sesama insan .. terutamanya kedua-dua ibu bapa kita). Semoga puasa kita diterima dan diberkati dan malam kita dipenuhi dgn amal ibadat seperti Tarawikh dan sebagainya.

Niat puasa dah baca ke belum ? Huhuhu ...

1 ulasan:

kumaiman berkata...

Soul,
1. sms ucapan selamat mmg budaya baru zaman it ni..so celcom, maxis n digi suka bila ada sambutan cam ni. aku harap lebih ramai dpt menafaatkan it ni termasuk blog, web, facebook.
2. ko jgn risau, kalu terlalu sibuk tak anta posting its ok. suma org tentu paham. cuma "blogger"2 kita pun response jadi slow.
3. kpd yg telupa baca niat posa mlm tadi, aku harap jgn buat lagi mlm ni..hehehe...
4. posa ni tahan lapar senang.. tapi tak tahan ngantuk..
5. cuti nuzul quran nanti org selangor nak shopping kat kl. jadi org kl takleh shoping aritu..jln jem.
6. tokeh kueh tart mesti tak tidur mlm sbb order melimpah.
7. majlis berbuka banyak. yg peliknya tempat lebih mahal selalu penuh. melayu baru..
8. mesjid penuh masa tarawih, lepas 8 rakkat tinggal 1/4 je