Isnin, 14 Julai 2008

Sudah Semakin Hampir ..


Tinggal lagi satu minggu Reunion 2008 ..

Committee telah melakukan yg terbaik dengan apa yg ada bagi mempastikan semuanya berjalan dgn lancar. Hopefully everything will go well that day. Nothing much to do now but pray! Kad2 jemputan pon sudah diedarkan. Harapan kami, all of you guys will turn up samada yg telah membuat bayaran mahupun yg belum buat bayaran. Kami tetap akan menerima bayaran pada 20 Julai ini. In fact, ada beberapa rakan kita yg akan membayar pada hari tersebut.

Whatever it is, we really hope you guys will enjoy the company of each other that day which will start a new beginning of a new dimension of a long lasting friendship.


35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Agak-agak hari tu hujan turun tak ?

Tanpa Nama berkata...

leh x aemon bawa nobitah kat reunion ni chekgu? tapi u all jgn tawe lak sbb kami ni cartoon! :)

The Admin berkata...

enal .. tak tau le pulak aku hujan ke hari tu .. tapi klu buat demo musti dapat hujan asid kot ahahaha ..

The Admin berkata...

emon .. klu ko dh bayar RM100 .. bawak jer lar teman sesaper klu bujang .. jgn ko bawak penuh satu trak askar udah ..

Tanpa Nama berkata...

apa susah kalau hujan....doreomon n nobitah kan ader...nanti dia kuarkan ler dia punya.....payuuunggg ajaaibbb....atau pun mesin pengalih ujannnn.....huee hueee

The Admin berkata...

bergeliga nyer otak ko freeda ..

Tanpa Nama berkata...

sbb tu ler masuk univ tak kuar kuar....tahap profesor gitu..hehe

Tanpa Nama berkata...

tak sabar nak tunggu gambar2 reunion di uploadkan ke blog nih......letak ler banyak2 yee......buat u tube ker...apa apa ler...asal sy yg jauh dpt tgk...

Tanpa Nama berkata...

Gua ingat ank2 yg tgk. Doreamon,
mak bapak join sekali.Zaman kita mana ada Doreamon.Aku tgk jugak ,bukan apa nanti dia nak payung ajaib,mana aku nak cari.Terpaksalah aku kena jelaskan.

The Admin berkata...

ke .. ko yg carik payung ajaib tu .. hehe .. cendawan ajaib tau ler aku ..

kumaiman berkata...

emon, ko bawa pintu "time travel"..aku nak gi taun 82 jumpa awek lama..hehehe

The Admin berkata...

chehh .. awek lama kunun .. tapi tengok dari jauh gaks .. huhuhu ...

Bauh....... berkata...

masa sekolah dulu kau ada awek ke????

Lya berkata...

ari perjumpaan tu dah makin dekat, emon & geng kenalah keja lebih sikit utk pastikan cuaca & suasana berjln lancar.... jgn lupe pantau trafik jam gak ye........hehehe

Tanpa Nama berkata...

soul.. hari tu wana ada sms dia tanya pasal kad jemputan.. tapi sampai la ni x dapat lagi...abis camner..
kalo x da kat, ok gak kan.. kitarang redah ajelah..

The Admin berkata...

bauh .. awek dia masa tu ada dlm gambar jer .. virtual aweks .. huhu ..

The Admin berkata...

amiliya asan aka lya .. mmg pon kami kita kerja sampai keras nk pastikan semua berjalan lancar .. berkat doa korang sumer harap cuaca perfectos on that day .. tapi kuasa Tuhan kita tak tau .. just hope for the best ..

The Admin berkata...

dcita65 aka ita .. redah jer .. yg penting nama korang yg dah ada kat senarai kehadiran tu .. yg belum bayar tu .. kena ler tol dulu RM100 ekk .. per famili .. ok per .. :)

The Admin berkata...

ni ada mesej dari Suzana 5Sc1 utk korang sumer ..

" .. Sy sungguh gumbira kerana the highest comfirmed participation for the upcoming Reunion comes from 5S1. 22 numbers. Korang bayangkan lah mcmana gumbira nya kami berpeluk-pelukan pada hari yg tersebut bila berjumpa saudara2 se klas yg telah terpisah lama. Byk citer yg nk di share nnt, tak tahu la, cukup ke masa smpai pkul 6 ptg tu nnt. Sy cukup berbesar hati klau sekiranya lbih ramai lg yg dpt hadir pd hari tersebut. Sb tah bila la lg kita dpt jmpa lps nih.
Si Hawa yg kat Paris tu dpt dtg tak? aku betul2 dh lama cri dia."

ni musti terrer SMS nih .. hehe ..

Lya berkata...

ye admin, mmg x dinafikan kite sumer tabik kat admin & geng komiti yg tlah bertunggkus-lumus utk menjayakan reunion ni. apapon hope perjumpaan kite tu memberi kenangan yg manis2 saje. mana yg terlebih & terkureng tu almaklum sajelah... kite sumer same2 take part to ensure that reunion ni betol2 bahagia.....

The Admin berkata...

insyaallah .. harap nyer yg lain tu pon boleh memahami .. we did the best with what we have ..

kumaiman berkata...

awek lama tu maksud aku, wife aku masa bebudak.. heh,heh..(cover line)..

reunion ni mmg da best yg kita pernah anjur. so, yg tak dtg pasti nyesal guling2..hua,hua,hua..

yg dtg jgn guling2 tak dpt makan dah la.. kami dah oder lebih2..hope leh kasi habis..

PEPPERMINT ZING berkata...

Apa susah...ujan ke panas ke..rasanye dewan tu tak bocor !!!!
Tp masa nyanyi tu tak tau la...... heheheh.

The Admin berkata...

just standby payung .. ahahahah ...

Tanpa Nama berkata...

Moshi-moshi... LUV from HBC,

Kepada tuan admin dan sekalian juak-juak yang bertungkus lumus berusaha untuk "menggogenise" ( kata Che Embon dalam Rombongan Che KIah Ke Sukan Komanwel 98 KL), HBC mengiktiraf peranan yang dimainkan oleh setiap orang dari kamu sehingga berjaya mengadakan this occassion dan diharap ianya berjalan dengan jayany.

Apakan daya , seperti yang dinyatakan sebelum ini, my daddy The King of The Seven Seas Al-Neptune, tidak memberikan sebarang reaksi yang positif. Niat di hati terlalu ingin bersama tetapi apakan daya kusangaka Bukit Lok Yew Mindef boleh kupeluki rupa2nya akau tergolong dari golongan yang bermimpi disiang hari, kusangka hujan sampai ke senja rupanya pagi-pagi morning Monsoon Rain menghamburkan hujannya seolah-olah seperti perasaanku berjiwa gelora menangisi kerana tidak dapat menghadirkan diri. Rupa2nya busut anai-anai yang baru terurai dan terbina di pun tidak terdaya ku kapok.

Se Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday dan Sunday persiapan persalinan telahku persiapkan, begitujuga dengan high hills dari Wahid sehingga ke Sit'ta hanya jagi penghias anak tanggaku. Aku redha kehendakmu Ya Allah, walaupun perancangan ku sentiasa kalau dalam dalam zaman membuat assignment di U dulu sentiasa mendapat A+, tetapi kali ini aku akur dengan ketentuanmu Ya Allah, Aku Redha Ya Allah dan aku sentiasa bersangka baik pada Mu Ya Allah dan kepada mereka Ya Allah.

HBC berharap semuanya berjalan dengan jayanya dan sampaikan salam kepada semua yang hadir khususnya kepada mereka-mereka yang pernah kusakati di tapak ini..

Permintaan khusus kepada AdminSMPT82... Sila kirim salam pada orang yang paling kita minati dan kita sebut selalu dalam ngomelan HBC bila tiap kali mengomel...

Sampaikan salam....
Buat Semuaaaa.........
Salam yang teristimewa......
Semoga kalian bergembira, disamping mendapat barakah, rahmah dan magfirah dariNYAaaa....

LUV To All of you.

LUV HBC............

The Admin berkata...

will do that my friend .. u just take care now .. nnt ko pass kat aku e-mel ko .. akan tu kirim bingkisan spesel dari kami di sini .. pasti ..

soulman aka smpt82 admin

Tanpa Nama berkata...

HBC tak dtg? tak dpt ler nak jumpa...

The Admin berkata...

dia masih tak puas nak menyamar lagi tu ...

Tanpa Nama berkata...

LUV from HBC....

Soulman, ko nak bagi kite ape ? Curious plak kite... tapi kene control feminine.. kite yang slalu buat dia curious, ni nak kenakan balik lle ni..hhee..hhee..hhee.

Ok ko boleh emel kite di

hbesee@rocketmail.com

Sape-sape nak emel apa-apa pun boleh, tapi tak tentu boleh jawab.

Soulman, kite ada cadangan bagi menambahbaikkan lagi program reunion masa akan datang....

Better program kita organise dengan tersusun. Pengkerusi komiti member kena beri address pada guest, mengalu-alukan kehadiran semua hadirin..
Lepas itu mengingati kembali rakan-rakan kita yang telah pergi dahulu menyambut panggilan ilahi.. Sedekahkan Fatihah dan Tafakkur seminit dua . Sambil tu kalu boleh dapatkan lebih banyak gambar-gambar mereka dan paparkan pada screen projector....that the end for memori time....
Lepas tu minta le Tetamu memberi ucapan. Kalau macam hari tu cume tiga orang cik gu yang berjaya menghadirkan diri... Tak payah minta mereka naik pentas, MC kena pi kat table mereka minta mereka beri ucapan...
Pas tu kan.... Dewan kita pecahkan pada 4 quardrant, every each quardrant kena ada komiti yang bertugas, kalu tak boleh interview semua berpilih pun OK juga, minta friends punya pandangan secara live dan diselangselikan dengan program pentas, tak kirale permintaan untuk menyanyi atau dinyanyikan ke atau game such as relay nuclear bomb di iringi dengan lagu apabila berhenti saja lagu the last person hold that BOMB akan kena hukum, buatle apa saja dan minta sporting spirit untuk mereka lakukan, lepas itu kita rating mereka-mereka yang kena BOMB akan aksi hukuman yang dikenakan kepada mereka. Sape dapat AF undi terbanyak berjaya membawa balik hamper, so akan timbulkan lagi exitement hadirin.... then sambung pada the other quardrant oleh komiti lain. rasanya dengan cara ini yang mana-mana mamat-mamat dan che minah-che minah yang low profile tu berpeluangle dapat express perasaan mereka.

Token , kite boleh buat commemorative pin or button for that occassion dan diberikan pada hadirin. For sure akan lebih nostalgic lagi dan everyone of them will looking foward for the next reunion. Kalau ada hadiah misteri macam ko nak bagi pada kite such as hamper yang murah pun tak apa, kalu dapat punyale bangga dan kembang hidung seminggu tak leh nak masuk dalam blog ni... sure punye..

Ceh...ceh...menceceh lebeh-lebeh plak kite... macam event manager plak... Bukan apa teringat masa zaman student dulu. Bleh gak organised small-small ocassion. Tapi to get a better result, we have to do the best of right thing right.

Ok bye-bye.... Chow chin chow... Fuh ler mark... teringat abang bibir sumbing yang jual air Chincaw , air jagung dan sirap bandung + buah-buahan seperti betik, nenas , tembikai kat kedai Mamak kat selekoh nak pi sekolah dan simpang masuk Kampung Relawan @ Kg Semarak. Ingat lagi pada Pak Cik yang kurang Upaya berpakaian smart, bila datang bulan dia kejarnya kita berkeceriput lari menyelamatkan diri. Port dia kat kedai Mamak tu lah. Nasib baik kite alert... Gegirls friends kite maklumkan kalu jumpa pak cik pakai smart jangan nak menyegeh. Silap haribulan , u tanggungle sendiri....Hah..hah..hah..... Nostalgia dibuatnya.......

Ok Bye-bye...

LUV HBC

Tanpa Nama berkata...

banyaknya ingatan si HBC nih..bagus ler...
sy cadangkan hbc join jadi one of the comittee for the next reunion....amacam ?

The Admin berkata...

freeda aku angkat tangan dan kaki tanda setuju .. hehe ..

actually my friends .. mmg kita nak buat maaaacam-macam on that day .. but memandangkan we're on such a limited fund, we have to make do dgn keupayaan yg kita ada. Bear in mind, semua komiti memasing dok berasingan, jauh2 plak tu memasing, kominmen kerja, famili & such. So kami tak dapat nak duduk semeja sekerap yg mungkin utk membincangkan secara terperinci dan pengeluaran idea2. Dari segi kewangan pula, kami faham keadaan sekarang ini, bukan semua rakan2 kita yg mampu parting with their hard earned money with a big amount .. alas the RM100 contribution. For info, some of the committee sanggup top-up duit sendrey to give us all some breathing space on the budgeting side. All for the sake of this event to be successful. Unless kalu the majority sanggup belanja lebih sikit, we can even hire an event manager to organise everything. Believe me, we did our level best with the amount that we had sbb the main concern was .. for us all to reunite & recapture back the moments lost in time .. with all our family .. together ..

As for the next reunion, kami amat mengalu-alukan sokongan & volunteer dari kalangan anda semua untuk sama-sama membantu kita menyusunatur perancangan dgn lebih teliti lagi the next time .. insyaallah ..

First step is to participate in this blog actively ..

Again, thank you very much for the suggestions ..

HBC .. e-mail aku at soulman65@gmail.com

PEPPERMINT ZING berkata...

Apa2 pon its all done with and its
gone well. Semua org enjoyed and got lots of addresses + emails to start the ball rolling again...28 years and the gap is getting closer....
I have no complain and maybe next year its going to be different...
Congrats should be given to Hasni, Shahrul,Zamri, Md Noh and the gang for all their hard work.
Kita tau to organise is hard work. So lets move on and enjoy the fact that we've met more old friends in
1 day than the whole year thru ...

kumaiman berkata...

HBC, good suggestion. Sorry again kalu program aritu tak cukup rencah2 nya. As Soul mention, its about cost and time.
Dlm 4 jam yg terbang laju, tak banyak dpt kami selit. Kita patut ada good presentation karaoke, tapi tup2 dejay tak bawak lagu2 yg kita train. Nasib Zulfadzil cover line.
Collection RM100/family is too small but itu je amt yg logik kita collect. Thx to those yg sponsor.
Utk prepare gd function, kena jumpa kerap. Ini pun susah sbb masing2 sibuk n movement now cost much2 higher. Aku tak smpai ati nak push committment dioang sampai level tu.
Anyhow, kami alu2kan suggestion and other members/group yg willing to organise next time. Jgn tgu kami je.. nti kalu kami tak dpt commit next event, jgn tak ada reunion lak..

The Admin berkata...

tu dia Pengkerusi dah jawab bagi pihak komiti sumer ..

He shud receive some kinda award for being such a positive driving force in all 3 reunions ..

Tanpa Nama berkata...

hidup pengkerusi!....